Често задавани въпроси

Как мога да заплатя резервацията?

Имате възможност да платите Вашата резервация в брой в нашия офис или по банков път.

Колко време е валидна резервацията на самолетен билет?

След резервиране на самолетен билет, той трябва да се заплати и издаде в определен срок, в противен случай цената на самолетния билет не е валидна. Обикновено срокът на валидност е 24 или 72 часа, според условията на авиокомпанията.

Къде да намеря промоционални цени?

Промоционалните ни предложения ще откриете в менюто „Топ оферти“ на сайта. Ако се абонирате за информационния ни бюлетин, ще получавате от нас периодично актуалните промоции и отстъпки за ранни записвания.

Какво е такса за обслужване?

Тази такса се добавя към цената на самолетния билет и включва допълнителни услуги, които вие получавате:

•             Персонална обработка на всяка резервация и коректно издаване на самолетни билети

•             Професионална помощ при възникнал проблем с резервацията 7 дни в седмицата

•             Своевременна информация за евентуални промени или анулиране на полет

Мога ли да правя промени в моята резервация?

Промени могат да се правят преди изтичането на анулационниа срок на резервацията и преди да бъде издаден самолетния билет, в противен случай се начисляват допълнителни такси. В случай, че се прави резервация в активен сезон, по празници или някакви мероприятия, има голяма възможност резервацията да не може да се променя.

Може ли да анулирам вече издаден билет?

Зависи от тарифата, по която е издаден билета. В повечето случаи билетите са non-refundable, тоест заплатената сума не може да се възстанови. В определени случаи е възможно да се възстановят само част от неизползваните летищни такси.

Защо цената на билета се променя?

Цените на самолетните билети не са константна величина и се определят в зависимост от множество фактори – условията на авиокомпанията, полетният маршрут, датите на пътуване, класата, броят продадени места, сезонът и много други. Когато местата в най-ниската класа се изчерпат, започват да се продават тези в следващата класа, които са на по-висока цена.

Колко и какъв багаж е включен в цената на билета ми?

Все по-голям брой авиокомпании въвеждат нови икономични тарифи, които не включват регистриран багаж и/или възможност за промени. Премахвайки багажа и въвеждайки различни рестрикции на тарифата, цената на билета става по-ниска и така редовните авиокомпании стават малко по-конкурентни на нискотарифните по отношение на цената. Ние проверяваме какъв багаж е включен в тарифата и Ви уведомяваме още преди или по време на резервацията.

Каква е политиката за багаж на нискотарифните авиокомпании?

Wizz Air и Ryanair от ноември 2018 промениха правилата за ръчен и регистриран багаж. Пътниците имат право да вземат със себе си на борда на самолета само малък ръчен багаж с размери (40см х 30см х 20см).

В случай, че си закупите самолетен билет с „Приоритет“, ще имате право да вземете със себе си както малък ръчен багаж (40см х 30см х 20см), така и по-голям с размери (55 см х 40 см х 23 см).

Чекиран багаж може да се закупи допълнително като цените варират според компанията, дестинацията и сезона.

Какви е политиката за багаж и какви са таксите за багаж на авиокомпаниите?

Тук предоставяме информация за най-популярните авиокомпании в България, но имайте предвид, че те са ориентировъчни и се определят от конкретния маршрут, натовареността на сезона и др

Bulgaria air – авиокомпанията има тарифи без регистриран багаж по всички дестинации. Те включват само ръчен багаж до 10 кг. За вътрешен полет в България, таксата за един куфар до 23 кг е 15 евро в посока, а до европейски дестинации – 20 евро на куфар в посока. Тези тарифи дават възможност да се правят промени срещу заплащане.

Alitalia – авиокомпанията има тарифи без регистриран багаж по всички европейски дестинации. Тези тарифи не позволяват промени. Минималната такса за 1 брой багаж е 20 евро на посока, в зависимост от дестинацията. Цената на билета включва само ръчен багаж до 8 кг. Преди издаване на билета може да се направи ъпгрейд в класа с багаж.

Aegean Airlines – имат тарифи без багаж по всички полети. В цената е включен само ръчен багаж до 8 кг. Таксите за регистриран багаж започват от 15 евро в посока, в зависимост от дестинацията и сезона. Има възможност да се правят промени срещу заплащане.

Lufthansa/ Austrian Airlines/ Swiss – всички европейски дестинации имат тарифи без багаж и възможност за промени. Преди издаване на билета, тарифата може да се ъпгрейдне до такава, която позволява промени и включва багаж. Таксата е 20 евро на посока на пътник. След издаване на билета може да се добави опция за багаж, която се таксува 15 евро на посока на куфар.

KLM – няма багаж за полетите от и до София. Полетите са оперирани от Bulgaria Air и поради технически причини няма никаква възможност да се добави багаж преди деня на самото пътуване. Единствената опция е да се заплати за регистриран багаж на летището в деня на полета. Таксата е 35 евро на посока на куфар.  В цената на билетае включен само ръчен багаж до 10 кг. Тарифите дават възможност да се правят промени срещу заплащане.

Air France – без багаж по европейските маршрути. Може да се добави багаж до 23 кг срещу 25 евро на посока предварително или 35 евро на летището. В цената на билета, който резервирате онлайн, е включен само ръчен багаж до 12 кг. Има възможност да се правят промени срещу заплащане.

Iberia – вътрешните и европейски полети в най-ниската тарифа не включват багаж. Може да се добави такъв, като таксите зависят от сезона и полета. В слаб сезон таксата е €15 на посока, а на летището –  €30. В силен сезон таксата е €20, а на летище –  €35 в посока. В цената на билета е включен само ръчен багаж до 8 кг. Има възможност да се правят промени срещу заплащане.

Siberia – най-икономичните тарифи включват само ръчен багаж до 10 кг. Има възможност да се правят промени срещу заплащане. Цената на регистриран багаж започва от 2500 рубли в посока за куфар.

Как да резервирам почивка, хотел, билет, трансфер или друга туристическа услуга?

Необходимо е да ни изпратите запитване като посочите желаната дестинация, период на пътуване, брой хора, предпочитания и други изисквания. Обработката на запитването отнема обикновено до 1 работен ден. От нас ще получите имейл с предложения и ако те съответстват на Вашите желания, може да се пристъпи към резервация. За целта са ни необходими Вашите данни: имената на български език и латиница, както се изписват по международен паспорт (или документа, с който ще пътувате), номер на документ, дата на издаване и валидност за всеки един от пътуващите. В някой случай се изискват и допълнитени данни, за което ние имаме грижата да Ви уведомим.

Потвърдената резервацията остава гарантирана според Общите условия на конкретната оферта и е необходимо да се заплати в указания срок. В случай, че желаната от Вас услуга не се потвърди, ние ще Ви предложим алтернативни варианти.

При допълнителни въпроси сме на разположение на телефони (02) 987 3711, 0878 523 225, или на имейла: info@laletour.bg